Drahoušové, jsem šťastný. Včera v 15.48 mi napsala ČSOB, pod kterou Poštovní spořitelna patří, že moje reklamace byla úspěšně přijata. Dnes se přihlásím do internetového bankovnictví a se štěstím zjišťuji, že je kolonka "Účel platby" úspěšně v prdeli, báječný to den. Dnes navíc obdržuji omluvný e-mail přímo z hlavounského vedení banky. Má toto znění:
Vážený pane MoWe,
odpovídáme na Vaše podání ve věci příznaku "politicky exponovaná osoba" a nutnosti zadávat účel platby.
Po prověření záležitosti jsme příznak odstranili a účel platby již nebudete muset zadávat.
Za chybný údaj i případné komplikace se Vám velice omlouváme.
S pozdravem
Petra Soukupová
Reklamace Poštovní spořitelna
Útvar Péče o klienta
Myslím, že si Petřino jméno nechám vytetovat do podbřišku. Nejsou to tedy takoví čuráci, jak jsem si myslel.
RE: Zazvonil zvonec a má to šťastný konec | tlapka | 14. 12. 2018 - 07:03 |
![]() |
mow | 14. 12. 2018 - 09:23 |